kr. 810,- per deltaker som er medlem i Soul Children-kor
kr. 900,- per deltaker som er medlem i Acta
kr. 990,- per deltaker fra samarbeidspartnere (informasjon om dette får du via din organisasjon)
kr. 1040,- per deltaker fra øvrige kor / grupper / enkeltpersoner
Festivalpass inkluderer t-skjorte, som alle deltakere får ved ankomst/registrering.
Alle som er registrert påmeldt får et informasjonsbrev på e-post med nødvendig/nyttig. Informasjon og bestillingsskjema for mat gjennom hele festivalen. Her kan dere også melde inn evt. matallergier i deres kor.
Matpriser: Lunsj ca. kr. 50,- pr. kuvert. Middag: ca. kr. 80 pr. kuvert
Vi gjør oppmerksom på at festivalen har aldersgrense fra 5. klasse og oppover. De som starter i 5. klasse til høsten (2017) er såklart hjertelig velkommen! De som går ut 8. klasse våren 2017 får lov å være med på Teens workshops, som egentlig har aldersgrense 10. klasse og oppover.
Fra 1. februar er antall påmeldinger bindene. Skal du avbestille etter denne datoen blir du belastet et gebyr på kr 200 pr. avbestilte festivalpass.
Frem til 9. april (palmesøndag) kan du endre størrelsene på t-skjorter. Etter dette er denne informasjonen bindende.
Det er fortsatt mulig å melde seg på etter 1. februar, men da stiger prisen. Siste frist for påmelding er 1. april.
Alle som er registrert påmeldt pr. 1. april 2017 får et informasjonsbrev på e-post med nødvendig før ankomst til Sea Side Soul.
Alle må ha festivalpass for å få inngang til Sparebanken Møre Arena i løpet av Sea Side Soul-gatheringen. Dette gjelder hele helgen. Det er kun mulig å kjøpe enkeltbillett til konserten søndag kveld.